جذب آب ناچیز تقریبا صفر
ساب پذیری بالا
مقاومت فشاری بالا
تخلخل بسیار کم
مقاومت سایشی بالا

تراکم بالا

از جمله مهمترین ویژگیهای سنگ های گرانیت که در این سنگ بیشتر به چشم می آید استحکام و مقاومت بالای گرانیت سبز جنگلی می باشد.

گرانیت دیوار

کاربرد سنگ گرانیت جنگلی

 

  •  سنگفرش واحد های تجاری و اداری
  •  سرویس بهداشتی
  •  نمای بیرونی ساختمان(نمای اصلی)
  • سنگ فرش و دیوار لابی
  • سنگفرش سوله های صنعتی، بهداشتی و غذایی
  • کانتر میز آشپزخانه
geranit wc

سورت های سنگ گرانیت سبز جنگلی

با توجه به اینکه این سنگ از چندین معدن در حال استخراج است سورتهای مختلفی ازآن وجود دارد که عبارتند از:

معدن گرانیت سبز جنگلی بیرجند: طیف رنگی این نوع، سبز با رگه های زرد و شال های سفید مخلوط است.

گرانیت سبز آبرنگی بیرجند: طیف رنگی این نوع نیزسبز با موج های زردرنگ است. پرداخت این نوع سنگ از آنجایی که نرم تر است فقط به صورت چرمی انجام می گیرد.

گرانیت سبز اسپایدری بیرجند: این نوع از سنگ گرانیت سبز جنگلی دارای تم رنگی سبز با رگه های زردی است که مانند تارهای عنکبوت در هم تنیده است.

گرانیت سبز درباری بیرجند: این نوع که از مشهورترین و مرغوبترین انواع گرانیت سبز جنگلی است دارای طیف رنگی سبز با رگه های لیمویی و سبزتیره ای است که به صورت موجهایی در سنگ می درخشند. از این سنگ برای استفاده در مکانها و ساختمان لوکس و گران قیمت به کاربرده می شود که از معروفترین آنها سالن مجلس کشور می باشد.

معدن گرانیت سبز دانه اناری بیرجند: این نوع دارای طیف رنگی سبز تیره مایل به مشکی است که دانه هایی قرمز درون آن دیده می شود و مانند دانه های انار درون آن می درخشد.

به علت وجود این دانه های قرمز از آن نسبت به بقیه گرانیت های سبزجنگلی کمتر استفاده می شود.

معدن گرانیت کاهویی بیرجند: طیف رنگی این نوع برخلاف بقیه سبز کم رنگ است که درون آن هاله های زرد و سفیدی دیده می شود. زیبایی این سنگ در اسلب آن بیشتر به چشم می خورد. جهت آگاهی از اطلاعات کامل این سنگ صفحه سنگ گرانیت سبز کاهویی بیرجند را مطالعه کنید.

از عواملی که در قیمت این سنگ تاثیر می گذارد یکدست بودن و نبودن شالی های سفید درون آن است که در این صورت قیمت آن بالاتر می رود.

ترجمه »