سنگ مرمر عسلی

مرمر عسلی
سنگ مرمر عسلی

سنگ مرمر از با کیفیت ترین و محبوب ترین و لوکس ترین سنگ های جهان می باشد. یکی از منحصر بفرد ترین ویژگی های سنگ مرمر قابلیت عبور از سطح آن می باشد. این ویژگی باعث گردیده تا قیمت فروش اسلب سنگ مرمر نسبت به سایر سنگ ها بیشتر بوده و از این سنگ در بسیاری از پروژه های لوکس و مجلل در موارد مختلف مورد استفاده قرار گیرد. یکی از مشهور ترین و پر طرفدار ترین سنگ های مرمر جهان سنگ عسلی می باشد. سنگ های معادن گسترده و گوناگون مرمر در ایران با دارا بودن خواص منحصر بفرد و رنگ چشم نواز در بسیاری از موارد خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

سنگ مرمرعسلی به دلیل دارا بودن پارامتر هایی همچون زیبایی و تراکم بسیار بالا یکی از خاص ترین سنگ های تزئینی جهان قلمداد می شود. خرید و استفاده از سنگ اسلب مرمر عسلی در بسیاری از پروژه های لوکس و مجلل مسبب زیبایی و چشم نوازی هرچه بیشتر آن می گردد. در این مطلب قصد داریم عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت سنگ اسلب مرمر پرتقالی را بررسی کنیم.

میزان مطلوبجذب آبوزن مخصوصتخلخلمقاومت فشاریمقاومت سایشی
Min0.502.20Petty4003
Max22.80212007
مرمر عسلی0.322.600.17505

موارد استفاده از اسلب سنگ مرمر عسلی :

  • فضای داخلی ساختمان
  • دیواره های داخلی
  • اماکن متبرکه و زیارتی
  • سنگ فرش کف هال، پذیرایی و اتاق ها

سنگ مرمر آرامش و شکوه را به فضای مسکونی و اداری شما خواهد بخشید. سنگ پله و کف سازی سالن های مجلل نیز از دیگر کاربردهای سنگ مرمر عسلی است. کاربرد سنگ مرمر عسلی بیشتر برای ساختمان های لوکس و گرانقیمت انجام می شود زیرا استفاده از این سنگ در پروژه های ارزان قیمت اصلا مقرون به صرفه نیست.
سنگ مرمر عسلی به ندرت در دنیا کشف و استخراج میگردد . معادن سنگ مرمر عسلی در شهرستان مشهد و یکی درشهر هرات افغانستان قرار دارد.
قیمت سنگ مرمر عسلی بسته به  طرح و نقوش سنگ ، ابعاد و ضخامت سنگ بستگی دارد

ترجمه »