سنگ ترااونکیس گلدن وود

سنگ ترا اونیکس گلدن وود دارای پس زمینه رنگی زرد و گاها کرم همراه با رگه های قهوه ای و طلایی می باشد. رگه های موجود در این سنگ از جنس تراورتن می باشد که مانند تراورتن ها به دو صورت موج دار و بی موج برش داده می شوند. از ویژگی های این سنگ میتوان به عبور آسان نور از سنگ و زیبایی منحصر به فرد طرح هایش اشاره کرد. پر فروش ترین طرح های این سنگ، بوک مچ و فور مچ می باشد که دارای زیبایی خاصی هستند.

سنگ های ترا اونیکس اغلب در دسته سنگ های آهکی و رسوبی دگرگون شده قرار دارد. سنگ ترا اونیکس در واقع ترکیبی از سنگ مرمریت و تراورتن می باشد که خاصیت عبور نور از خود را دارا می باشد.

برای مشاهده دیگر سنگ ها کافیست به صفحه سنگ وزرا رفته و سنگ های دیگر را مشاهده و اطلاعات لازم را کسب کنید. برای منتقل شدن به صفحات سنگ ها کافیست بر روی لینک سنگ gsstoneکلیک کرده تا مستقیم به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

 
نام سنگسنگ ترا اونیکس گلدن وود
نوع سنگ
کاربرد ,  ,  ,  ,  , 
رنگ بندی ,  ,  , 
تعداد بازدید7
تعداد نظر0
تاریخ انتشار مطلب4 مرداد 1400

کاربرد سنگ ترا اونیکس گلدن وود:

کاربرد اصلی این سنگ در نمای داخلی و بیرونی ساختمان می باشد. اما از این سنگ در لابی ها و دکوراسیون های داخلی و همچنین با قابلیت نورپردازی از پشت سنگ هم استفاده می کنند. و از دیگر موارد قابل استفاده از این سنگ میتوان به ساخت مصنوعات سنگی مانند ساخت مجسمه، تابلوهای سنگی و… اشاره کرد

ترجمه »